Kundservice

Här får du som bor eller hyr i en förening som förvaltas av fastumgruppen hjälp direkt.

Skapa ett ärende eller ställ en fråga.


Vid akuta ärenden ring oss alltid på 90 220

Göra en

felanmälan

Behöver du göra en felanmälan i din bostad eller andra utrymmena i er förening är det bara att skapa ett ärende här

Avi frågor


Om du har frågor om din avi eller inte kan hitta går det bra att skapa ett ärende här.


Du kan alltid logga in på Fastum Direkt då får du reda på Summa OCRnr m.m.

Du loggar snabbt in med Mobilt BankID

Ansökan om

Autogiro

Här ansöker du om Autogiro

För att kunna önska behöver du ett BankID.

AdEx

Trygghetspaket vattenskada

Här kan ni anmäla skador om din förening är ansluten till AdEx Trygghetspaket.

Logga in på

Fastum Direkt

I Fastum Direkt kan du som boende enkelt kontrollera dina betalningar, avier och kontrakt.

Inloggning i Fastum Direkt sker via mobilt BankID eller via användarnamn och lösenord.

Logga in på

SmartPark

Här logga du in i Smart Park för att ställa dig i kö, se din köplats och mycket mer.

Här kan du ladda ner vår Smart Park App

Begäran om pantsättning/ Lägenhetsutdrag

(Gäller endast Bank och kreditinstitut)

För att beställa pantsättning/ lägenhetsutdrag krävs en fullmakt som bifogas i beställningsformuläret.

Underskriven fullmakten ska omfatta att fullmaktsgivaren godkänner utlämning av personuppgifter.

Samtliga dokument skickas med tvåstegsverifiering.


därför krävs det ett

mobiltelefonnummer till handläggare.

Har du andra

frågor?

Tveka inte att kontakta vårt ServiceCenter

BEGÄRAN OM UTDRAG LGH

FÖRTECKNING

(Gäller endast boende)

Behöver ett lägenhetsutdrag med pantsättning beställer du det här.

För att kunna beställa behöver du ett BankID.

Samtliga dokument skickas med tvåstegsverifiering.


därför krävs det ett

mobiltelefonnummer.