Kundservice
Här får du som bor eller hyr i en förening som förvaltas av fastum hjälp direkt.
Skapa ett ärende eller ställ en fråga.
Vid akuta ärenden ring oss alltid på 90 220
Ansökan om
Autogiro fastumdirekt
Ansökan om autogiro gör du i Fastumdirekt under inställningar.
För att kunna önska behöver du ett BankID.
ANSÖKAN OM AUTOGIRO UTANFÖR FASTUMDIREKT
Om du av någon anledning ej kan logga in i Fastumdirekt, ansök här om autogiro.

Fastums föreningssidor
(Gäller endast föreningar med teknisk förvaltning)
Här kan ni göra en felanmälan, boka statuskontroll, parkeringsärenden och mycket mer.
BEGÄRAN OM UTDRAG LGH
FÖRTECKNING och KU55
(Gäller endast boende)
Behöver ett lägenhetsutdrag med pantsättning beställer du det här.
För att kunna beställa behöver du ett BankID.
Begäran om pantsättning/ Lägenhetsutdrag
(Gäller endast Bank och kreditinstitut)
För att beställa pantsättning/ lägenhetsutdrag
Samtliga dokument skickas med tvåstegsverifiering.
därför krävs det ett
mobiltelefonnummer till handläggare.
Logga in på
SmartPark
Här logga du in i Smart Park för att ställa dig i kö, se din köplats och mycket mer.
Här kan du ladda ner vår Smart Park App
Logga in på
Fastum Direkt
I Fastum Direkt kan du som boende enkelt kontrollera dina betalningar, avier och kontrakt.
Inloggning i Fastum Direkt sker via mobilt BankID eller via användarnamn och lösenord.