Kundservice

Här får du som bor eller hyr i en förening som förvaltas av fastum hjälp direkt.

Skapa ett ärende eller ställ en fråga.


Vid akuta ärenden ring oss alltid på 90 220

Ansökan om

Autogiro fastumdirekt

Ansökan om autogiro gör du i Fastumdirekt under inställningar.

För att kunna önska behöver du ett BankID.


ANSÖKAN OM AUTOGIRO UTANFÖR FASTUMDIREKT

Om du av någon anledning ej kan logga in i Fastumdirekt, ansök här om autogiro.

Fastums föreningssidor

(Gäller endast föreningar med teknisk förvaltning)

Här kan ni göra en felanmälan, boka statuskontroll, parkeringsärenden och mycket mer.

Avi frågor


Om du har frågor om din avi eller inte kan hitta går det bra att skapa ett ärende här.


Du kan alltid logga in på Fastum Direkt då får du reda på Summa OCRnr m.m.

Du loggar snabbt in med Mobilt BankID

BEGÄRAN OM UTDRAG LGH

FÖRTECKNING och KU55

(Gäller endast boende)

Behöver ett lägenhetsutdrag med pantsättning beställer du det här.

För att kunna beställa behöver du ett BankID.

Begäran om pantsättning/ Lägenhetsutdrag

(Gäller endast Bank och kreditinstitut)

För att beställa pantsättning/ lägenhetsutdrag

Samtliga dokument skickas med tvåstegsverifiering.


därför krävs det ett

mobiltelefonnummer till handläggare.

Uppdatering av personuppgifter

Här kan du uppdatera dina personuppgifter om du inte kan logga in med BankID

Logga in på

SmartPark

Här logga du in i Smart Park för att ställa dig i kö, se din köplats och mycket mer.

Här kan du ladda ner vår Smart Park App

Logga in på

Fastum Direkt

I Fastum Direkt kan du som boende enkelt kontrollera dina betalningar, avier och kontrakt.

Inloggning i Fastum Direkt sker via mobilt BankID eller via användarnamn och lösenord.

Samtliga dokument skickas med tvåstegsverifiering.


därför krävs det ett

mobiltelefonnummer.

Har du andra

frågor?

Tveka inte att kontakta vårt ServiceCenter